Skracanie zajęć i zwalnianie z lekcji – częste dylematy dyrektora

Małgorzata Celuch

Małgorzata Celuch

Wieloletni wicedyrektor zespołu szkół, autor wielu publikacji oświatowych i narzędzi pomocnych w pracy dyrektora
Data publikacji: 10 stycznia 2018 r.
Poleć znajomemu
Skracanie zajęć i zwalnianie z lekcji – częste dylematy dyrektora

Żaden akt prawa oświatowego nie zawiera zapisów określających doraźne skracanie zajęć lekcyjnych. W przepisach prawa nie ma żadnych danych ani o tym, czy wolno, a tym bardziej – kiedy i jak skracać lekcje lub z nich zwalniać. Dlatego zapisy statutu i decyzje dyrektora będą w tej sytuacji priorytetowe.

Pozostało jeszcze 95 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

wiper-pixel