TEMAT DNIA: Nowy nadzór pedagogiczny w przedszkolach – co w praktyce oznacza wzmocnienie roli wspomagania?

Barbara Jarosz

Posiada certyfikat księgowy. Od 18 lat zajmuje się zawodowo rachunkowością i finansami
Data publikacji: 23 sierpnia 2017 r.
Poleć znajomemu
TEMAT DNIA: Nowy nadzór pedagogiczny w przedszkolach – co w praktyce oznacza wzmocnienie roli wspomagania?

Zmiany związane z reformą nie wprowadzają zasadniczych różnic w zakresie samej idei nadzoru i rozwiązań regulowanych z poziomu ustawy. Nowe rozporządzenie w sprawie nadzoru pedagogicznego nakłada jednak na dyrektora przedszkola dodatkowy obowiązek. W planie nadzoru pedagogicznego trzeba uwzględnić podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa. Co jeszcze się zmienia? Wyjaśniamy w artykule.

Pozostało jeszcze 98 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu

PayU »
11.07 zł brutto
Punkty »
100 punktów
SMS »
23.37 zł brutto

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.
wiper-pixel