TEMAT DNIA: Nowy nadzór pedagogiczny w przedszkolach – co w praktyce oznacza wzmocnienie roli wspomagania?

Barbara Jarosz

Posiada certyfikat księgowy. Od 18 lat zajmuje się zawodowo rachunkowością i finansami
Data publikacji: 23 sierpnia 2017 r.
Poleć znajomemu
TEMAT DNIA: Nowy nadzór pedagogiczny w przedszkolach – co w praktyce oznacza wzmocnienie roli wspomagania?
Dokument archiwalny

Zmiany związane z reformą nie wprowadzają zasadniczych różnic w zakresie samej idei nadzoru i rozwiązań regulowanych z poziomu ustawy. Nowe rozporządzenie w sprawie nadzoru pedagogicznego nakłada jednak na dyrektora przedszkola dodatkowy obowiązek. W planie nadzoru pedagogicznego trzeba uwzględnić podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa. Co jeszcze się zmienia? Wyjaśniamy w artykule.

Pozostało jeszcze 97 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

wiper-pixel