Organizacja wypoczynku po zmianach przepisów

Leszek Zaleśny
Data publikacji: 13 kwietnia 2010 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: W obiektach szkoły organizowany jest każdego lata wypoczynek dzieci i młodzieży. Szkoła nie jest organizatorem, jedynie udostępnia pomieszczenia noclegowe i organizuje wyżywienie. Dotychczas dostarczałam kartę kwalifikacyjną organizatorowi. Na jakiej podstawie w świetle nowych przepisów będę wiedziała, że obiekt spełnia wszystkie wymogi i czy muszę jakoś to dokumentować?

Pozostało jeszcze 88% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql