Liczba uczniów niepełnosprawnych w oddziałach integracyjnych - czy przewidywane są wyjątki?

Marzenna Czarnocka
Data publikacji: 20 sierpnia 2012 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: Jestem dyrektorem integracyjnej szkoły podstawowej. Czy zgodne z prawem będzie, jak w klasie integracyjnej mając uczniów z autyzmem lub z niepełnosprawnością sprzężoną zmniejszę ich liczbę do dwóch? Moje wątpliwości są spowodowane zapisami rozporządzenia MEN z 9 lutego 2007 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ramowych statutów publicznego przedszkola oraz  publicznych szkół - załącznik nr 2 ramowy statut publicznej szkoły podstawowej - paragraf 5 p.2,3,4 i 5.

Przepis, na który powołuje się pytający dotyczy oddziałów specjalnych i możliwości obniżenia liczby uczniów tylko w tych oddziałach.

Pozostało jeszcze 64% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql