Podział uczniów na grupy - negatywna segregacja czy rozwijanie zdolności?

Małgorzata Celuch

Małgorzata Celuch

Wieloletni wicedyrektor zespołu szkół, autor wielu publikacji oświatowych i narzędzi pomocnych w pracy dyrektora
Data publikacji: 13 lipca 2012 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: Czy wprowadzenie innowacji pedagogicznej dla grupy uczniów - podział na dwie grupy z języka angielskiego - zaawansowana i podstawowa od klasy IV szkoły podstawowej, to selekcja lub segregacja czy rozwijanie zdolności i zainteresowań? Czy realizowanie nauczania matematyki od klasy IV szkoły podstawowej na dwóch poziomach - poziom podstawowy i poziom rozszerzony (taka sama liczba godzin przedmiotu), to selekcja lub segregacja czy rozwijanie zdolności?

Pozostało jeszcze 82 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

wiper-pixel