Uzupełnienie pensum przez nauczyciela mianowanego w związku ze zmianami organizacyjnymi w szkole

Agnieszka Rumik-Smolarz

Agnieszka Rumik-Smolarz

Radca prawny, specjalista prawa oświatowego
Data publikacji: 7 maja 2009 r.
Poleć znajomemu
Pytanie: Dyrektor musi ograniczyć zatrudnienie nauczycielowi mianowanemu do 12/18 godzin tygodniowo.  O zamiarze poinformowano pracownika oraz związki zawodowe. Czy dyrektor powinien, czy  może, ale nie musi  informować organu  prowadzącego, który może nałożyć obowiązek uzupełnienia etatu nauczycielowi mianowanemu zgodnie  z art. 22 ust. 1 KN? Ewentualnie , jeżeli powinien dyrektor  powiadomić organ prowadzący, to  jak powinno wyglądać takie pismo, jakie informacje powinno zawierać?

Pozostało jeszcze 80 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu Oświatowego? Już teraz zamów pełny dostęp i zyskaj:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Najwieksza baza narzędzi dla szkół i przedszkoli
Indywidualne konsultacje z ekspertami
Baza 7 000 porad prawnych

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Jeśli masz już konto w Portalu Oświatowym »
Zaloguj się »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.
wiper-pixel