Zapewnienie prawa uczniów do samorządnego działania w programie wychowawczym szkoły

Grażyna Ciechanowska

Grażyna Ciechanowska

Zastępca dyrektora ds. pedagogicznych w niepublicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej
Data publikacji: 4 listopada 2008 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: Kuratorium po kontroli mojej szkoły wydało zalecenia dotyczące programu wychowawczego. Zdaniem kuratora, opracowany program wychowawczy nie przewiduje wspierania aktywności i inicjatyw młodzieży. W jaki sposób zapewnić uczniom możliwość tworzenia własnych form aktywności, rozwijających zainteresowania, uzdolnienia i umiejętności?

Pozostało jeszcze 92 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu

PayU »
6.15 zł brutto
Punkty »
50 punktów

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.
wiper-pixel