Nauka języków obcych po przejściu ucznia do nowej szkoły

Małgorzata Celuch

Małgorzata Celuch

Wieloletni wicedyrektor zespołu szkół, autor wielu publikacji oświatowych i narzędzi pomocnych w pracy dyrektora
Data publikacji: 8 kwietnia 2016 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: Do gimnazjum przyszła uczennica kl. III, która w poprzedniej szkole uczyła się j. angielskiego oraz hiszpańskiego i łacińskiego. W szkole, do której przeszła, nauczane są: j. angielski oraz rosyjski lub niemiecki do wyboru. Nie ma żadnej możliwości zapewnienia tej uczennicy nauki j. hiszpańskiego lub łacińskiego, aby zapewnić jej kontynuację. Co szkoła powinna w tej sytuacji uczynić, aby uczennica mogła realizować dwa obowiązkowe języki obce?

Pozostało jeszcze 86 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

wiper-pixel