Zasady przyjęcia do liceum ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego

Marzenna Czarnocka

Marzenna Czarnocka

Dyrektor poradni psychologiczno-pedagogicznej, wykładowca kursów dla kadry zarządzającej placówek oświatowych
Data publikacji: 27 czerwca 2016 r.
Poleć znajomemu
Pytanie: Czy liceum ogólnokształcące, które określiło w zasadach rekrutacji minimalną liczbę punktów, aby zostać przyjętym do szkoły, musi przyjąć ucznia, który nie zdawał egzaminów gimnazjalnych ze względu na niepełnosprawność/głęboki autyzm i towarzyszące zachowania destrukcyjne. Uczeń będzie posiadał orzeczenie o potrzebie nauczania indywidualnego. Co z egzaminem maturalnym, czy też będzie zwolniony?

Pozostało jeszcze 86 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.
wiper-pixel