Przeprowadzanie obserwacji zakończonych diagnozą może odbywać w etapach określonych w harmonogramie działań zarówno nauczycieli, jak i dyrektora przedszkola. Przedstawiamy zadania, terminy, a także niezbędne informacje w przykładowym harmonogramie. Warto pamiętać, że w przedszkolach niepublicznych diagnoza gotowości szkolnej i obowiązki dyrektora z nią związane są takie same, jak w przedszkolach publicznych.
Przeprowadzanie obserwacji zakończonych diagnozą może odbywać w etapach określonych w harmonogramie działań nauczycieli i dyrektora przedszkola. Opracowując harmonogram, warto wziąć pod uwagę etapy, które nie zawsze następują po sobie cyklicznie, lecz mogą być realizowane jednocześnie.
Główne zmiany w podstawie programowej wychowania przedszkolnego zaszły w obrębie umiejętności matematycznych i językowych. Większy nacisk położono na rozpoznawanie liter i cyfr, składanie z nich wyrazów i liczb. Podpowiadamy, jakie działania podejmować, aby rozwijać gotowość szkolną dziecka.
Copyright © 2021 Wszelkie prawa zastrzeżone | Właściciel Portalu: Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.