Z tego artykułu dowiesz się, czy artykuły spożywcze zakupione na zajęcia pozalekcyjne, np. dla wychowanków MOS i MOW, należy traktować jako środek spożywczy (par. 4220) czy jako pomoc dydaktyczną (par. 4240) służącą procesowi dydaktycznemu, wychowawczemu, opiekuńczemu. Sprawdź także, jak klasyfikować wydatki na artykuły plastyczne wykorzystywane na zajęciach pozalekcyjnych rozwijających zainteresowania uczniów.
Pod koniec marca Centrum Nauki Kopernik przedstawi zestawy edukacyjne, które będą wspierać nauczanie przedmiotów przyrodniczych w szkołach podstawowych. Moduł pracowni przyrodniczej promować będzie aktywne metody pracy. Dodatkowo przewidziane są szkolenia dla nauczycieli.
Jakie przybory warto dokupić do przedszkola przed 1 września? Oto kilka pomysłów na uzupełnienie wyposażenia przedszkola, które będą nieocenioną pomocą w prowadzeniu zajęć, rozwijaniu umiejętności dzieci i współpracy z rodzicami.
Opublikowano projekt rozporządzenia regulującego zasady udzielania dofinansowania dla organów prowadzących z programu rządowego „Aktywna tablica”. Dofinansowanie ma na celu wprowadzenie nowoczesnych technologii w szkołach podstawowych.
Aby uzyskać dodatkową subwencję oświatową na pomoce dydaktyczne w celu podnoszenia jakości udzielanej pomocy psychologiczno-pedagogicznej i zajęć rewalidacyjnych, szkoły muszą przedstawić odpowiednie dokumenty. Taki komunikat wydało MEN, które przypomina, że jest to warunek formalny do pozytywnego rozpatrzenia wniosku.
Uwaga na wprowadzające w błąd puzzle - układanka odnosząca się do katastrofy smoleńskiej nie jest pomocą dydaktyczną i nie ma waloru edukacyjnego, bowiem ma na celu manipulowanie opinią dziecka - informuje resort edukacji.
Copyright © 2021 Wszelkie prawa zastrzeżone | Właściciel Portalu: Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.