Jak wprowadzić zmiany o nauce zdalnej do statutu szkoły

Łukasz Zygmunt
Data publikacji: 1 sierpnia 2022 r.
Poleć znajomemu
Pytanie: W związku z rozporządzeniem dotyczącym zmian w statutach szkół dotyczących kształcenia na odległość proszę o informacje: Czy zmiany mają zostać wprowadzone jako aneks do statutu czy też jako zapis dodatkowy w statucie? Czy zmiany mają zostać wprowadzone w jednolitym statucie, czy należy zapisać je w statucie każdej szkoły wchodzącej w skład zespołu? Czy zmiany mogą zostać zatwierdzone na radzie pedagogicznej 30 sierpnia i wejść 1 września 2022 r.? Czy jest wzór, na którym można się oprzeć, opracowując te zmiany?

Pozostało jeszcze 88% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql