Dyplom magistra uzyskany w trakcie zatrudnienia w aktach osobowych

Anna Trochimiuk
Data publikacji: 9 lipca 2012 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: W której części akt osobowych pracownika szkoły - A czy B - powinien znaleźć się dyplom ukończenia studiów wyższych w przypadku, gdy pracownik ukończył studia w trakcie trwania zatrudnienia? 

Odpis lub kopię dyplomu ukończenia studiów - w zależności od sytuacji - umieszcza się w części A lub części B akt osobowych w szkole. Dowiedz się więcej!

Pozostało jeszcze 78% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql