Kwalifikowanie uczniów na odpowiedni poziom z języka obcego

Małgorzata Celuch
Data publikacji: 14 września 2012 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: Uczeń na świadectwie szkoły podstawowej ma wpisany język niemiecki jako przedmiot dodatkowy. Czy w gimnazjum ma kontynuować naukę na poziomie III.0 czy III.1? Po rozmowie z uczniami dowiedziałam się, że mieli język niemiecki od 4 klasy szkoły podstawowej w wymiarze tylko 1 godziny tygodniowo. Ponadto mam też 1 ucznia, który nie miał języka niemieckiego w szkole podstawowej i musiał trafić do klasy z innymi, którzy mieli ten język. Czy można było tak go przydzielić?

Warunkiem rozwijania umiejętności językowych na III etapie edukacyjnym jest zapewnienie uczniom kontynuacji nauki języka obcego nowożytnego nauczanego w szkole podstawowej. Nauczyciele powinni właściwie określić i wykorzystać zdobyte przez uczniów w szkole podstawowej umiejętności językowe.

Pozostało jeszcze 70% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql