Dostosowanie egzaminu do potrzeb uczniów – zadania rady pedagogicznej

Jacek Miklasiński
Data publikacji: 8 lutego 2021 r.
Poleć znajomemu
Pytanie: W jaki sposób rada pedagogiczna wskazuje formy i warunki dostosowania egzaminu zewnętrznego do potrzeb uczniów? Czy jest to w formie uchwały stanowiącej, opiniującej, czy w inny sposób? Czy jest to zależne od tego, na jakiej podstawie jest to dostosowanie?

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql