Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +63. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu Oświatowego wskazane przez ankietowanych:

46%
Docenia aktualność treści
26%
Docenia merytoryczność treści
21%
Docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
54%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
11%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
44%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu WiP, z którego korzystają.

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu Oświatowego. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu Oświatowego. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu Oświatowego

Dalsze losy wicedyrektorów w obliczu nadchodzącej reformy oświaty

Leszek Zaleśny

Leszek Zaleśny

Ekspert w zakresie prawa oświatowego i specjalista w zakresie organizacji i zarządzania oświatą
Data publikacji: 27 lutego 2017 r.
Poleć znajomemu
Pytanie: Jakie regulacje odnośnie wicedyrektorów obowiązują w nowych przepisach reformujących system oświaty?
Odpowiedź: Zgodnie z nową ustawą Prawo Oświatowe, od 1 września 2017 r. obowiązuje zasada tworzenia stanowiska wicedyrektora w szkole, która liczy co najmniej 12 oddziałów. Dyrektor szkoły, za zgodą organu prowadzącego szkołę, może jednak tworzyć dodatkowe stanowiska wicedyrektorów. Pamiętać trzeba też o regulacjach przejściowych.
Powołanie wicedyrektora, jeżeli w szkole będzie co najmniej 12 oddziałów

Według nowej ustawy w szkole, która liczy co najmniej 12 oddziałów, będzie tworzone stanowisko wicedyrektora. Ponadto dyrektor szkoły, za zgodą organu prowadzącego szkołę, może tworzyć dodatkowe stanowiska wicedyrektorów (art. 97 ust. 1-2 Prawa oświatowego). Jeżeli w szkole utworzono stanowisko wicedyrektora lub inne stanowiska kierownicze, powierzenia tych stanowisk i odwołania z nich będzie dokonywał dyrektor szkoły, po zasięgnięciu opinii organu prowadzącego, rady szkoły oraz rady pedagogicznej (art. 64 ust. 1 ustawy - Prawa oświatowego).

W szkole, która liczy co najmniej 12 oddziałów, tworzy się stanowisko wicedyrektora. Dyrektor szkoły, za zgodą organu prowadzącego szkołę, może tworzyć dodatkowe stanowiska wicedyrektorów.
Regulacje przejściowe stosowane w razie przekształcenia lub włączenia gimnazjum

W przypadku przekształcania szkół (na przykładzie szkoły podstawowej) z dniem 1 września 2017 r. wicedyrektor lub wicedyrektorzy dotychczasowej sześcioletniej szkoły podstawowej staną się wicedyrektorem lub wicedyrektorami ośmioletniej szkoły podstawowej i będą zajmować to stanowisko do końca okresu, na jaki powierzono im to stanowisko w dotychczasowej sześcioletniej szkole podstawowej (art. 235 ust. 2 ustawy Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo oświatowe). Natomiast w razie włączenia gimnazjum do którejś ze szkół wymienionych w ustawie (na przykładzie szkoły podstawowej) z dniem 1 września 2017 r. dyrektor dotychczasowego gimnazjum, prowadzonego przez jednostkę samorządu terytorialnego, z dniem włączenia gimnazjum do ośmioletniej szkoły podstawowej, stanie się wicedyrektorem ośmioletniej szkoły podstawowej i będzie zajmował to stanowisko do końca okresu, na jaki powierzono mu stanowisko dyrektora dotychczasowego gimnazjum (art. 238 ust. 2 ustawy Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo oświatowe). W takiej sytuacji wicedyrektorzy w szkole podstawowej oraz dotychczasowym gimnazjum, zostaną odwołani się z dniem 31 sierpnia 2017 r (art. 238 ust. 4 ustawy przepisy wprowadzające ustawę - Prawo oświatowe).

Leszek Zaleśny

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.
wiper-pixel