Dysleksja nie bierze się znikąd

Katarzyna Krysztofiak

Data publikacji: 20 października 2011 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny

Chociaż problemy dziecka z czytaniem i pisaniem ujawniają się dopiero w szkole, to jednak już w wieku przedszkolnym można dostrzec symptomy zapowiadające te trudności. Wiedza, umiejętność obserwacji i dostrzegania objawów pozwalają odpowiednio wcześnie wykryć dzieci z problemami i zapewnić im właściwą pomoc. Dzieci ryzyka dysleksji powinny być objęte pomocą specjalistów jeszcze przed podjęciem nauki w szkole. Im wcześniejsza interwencja, tym lepsze wyniki. Dziecko z symptomami dysleksji rozwojowej nie musi stać się dyslektykiem. Zobacz, na jakie symptomy trzeba zwrócić uwagę. Sprawdź, o co pytać rodziców w sytuacji pojawiających się problemów dziecka w nauce czytania i pisania.

Pozostało jeszcze 90 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

wiper-pixel