Jeśli pracownik nie potwierdzi kwalifikacji dyrektor rozwiąże z nim umowę

Dariusz Dwojewski

Dariusz Dwojewski

Prawnik, specjalista prawa pracy i prawa oświatowego
Data publikacji: 3 listopada 2015 r.
Poleć znajomemu

Pracownik, przed podjęciem pracy, powinien przedłożyć dyrektorowi dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji na dane stanowisko. Jeśli w aktach brakuje kopi takich dokumentów pracownik powinien je niezwłocznie dostarczyć. Jeśli tego nie zrobi dyrektor rozwiąże z nim umowę o pracę.

Pozostało jeszcze 85 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.
wiper-pixel