W dniu 13 grudnia 2012 r. Dyrektor Centralnej Komisji Egzaminacyjnej podał informację o materiałach i przyborach pomocniczych, z których mogą korzystać osoby zdające egzaminy eksternistyczne w zimowej sesji egzaminacyjnej w 2013 r.
W dniu 13 grudnia 2012 r. Dyrektor Centralnej Komisji Egzaminacyjnej podał informację o materiałach i przyborach pomocniczych, z których mogą korzystać osoby zdające egzaminy eksternistyczne w zimowej sesji egzaminacyjnej w 2013 r.
Dyrektor CKE ogłosił wykaz materiałów i przyborów pomocniczych, z których mogą korzystać zdający w etapie praktycznym egzaminu zawodowego w danym zawodzie w styczniu 2013 r.
Dyrektor CKE na stronie internetowej komisji poinformował, że zostały przygotowane zestawy zadań na diagnozę wiadomości i umiejętności uczniów klas trzecich gimnazjum dla uczniów piszących arkusz standardowy (A1), jak również uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (arkusze A4, A5, A6, A7, A8)
Dyrektor Centralnej Komisji Egzaminacyjnej ogłosił wykaz turniejów i olimpiad zwalniających z etapu pisemnego egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe lub z części pisemnej egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie w 2013 r.
Praktyka organów prowadzących, która prowadzi do ustalania pensum nauczycieli psychologów, logopedów i pedagogów na poziomie 40 godzin tygodniowo jest niezgodna z prawem. Takie stanowisko zajęło Ministerstwo Edukacji Narodowej.
Ministerstwo Edukacji Narodowej przypomina, że 10 października 2012 r. mija termin składania wniosków dyrektorów szkół do organów prowadzących szkoły o wsparcie finansowe na rok 2013 w zakresie miejsc zabaw w szkole oraz szkolnych placów zabaw w ramach rządowego programu „Radosna szkoła".
Dyrektor CKE na stronie internetowej komisji opublikował list do dyrektorów i nauczycieli gimnazjów na temat egzaminu gimnazjalnego w roku szkolnym 2012/2013.
Dyrektor Centralnej Komisji Egzaminacyjnej podał informację o sposobie dostosowania warunków i form przeprowadzania sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego do potrzeb uczniów (słuchaczy) ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie oraz zagrożonych niedostosowaniem społecznym.
Dyrektor Centralnej Komisji Egzaminacyjnej podał informację o sposobie dostosowania warunków i form przeprowadzania egzaminu maturalnego do potrzeb absolwentów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym niepełnosprawnych, niedostosowanych społecznie oraz zagrożonych niedostosowaniem społecznym.
Zajmie ci to jedynie 2 minuty