Czy można zwolnić z nauki drugiego języka ucznia z porażeniem mózgowym

Małgorzata Celuch

Małgorzata Celuch

Wieloletni wicedyrektor szkoły, autor wielu publikacji oświatowych i narzędzi pomocnych w pracy dyrektora
Data publikacji: 31 sierpnia 2016 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: Uczeń z dziecięcym porażeniem mózgowym posiada orzeczenie o potrzebie nauczania indywidualnego. Uczeń uczęszcza do gimnazjum, nie chodzi, nie czyta, nie pisze, nie mówi, praktycznie nie kontaktuje się z otoczeniem. W orzeczeniu przedłożonym w szkole jest tylko informacja o niepełnosprawności ruchowej związanej z porażeniem. Czy taki uczeń może być zwolniony z nauki drugiego języka obcego?

Pozostało jeszcze 82 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu

PayU »
6.15 zł brutto
Punkty »
50 punktów

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.
wiper-pixel