Dlaczego nie chcą wychowania fizycznego?

Małgorzata Celuch

Małgorzata Celuch

Wieloletni wicedyrektor zespołu szkół, autor wielu publikacji oświatowych i narzędzi pomocnych w pracy dyrektora
Data publikacji: 13 czerwca 2012 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny

Jeszcze niedawno dzieci w polskich szkołach zapytane o ulubiony przedmiot odpowiadały najczęściej zgodnym chórem: WF! Jak wygląda dzisiejsza rzeczywistość? Takich odpowiedzi już prawie uczniowie nie udzielają. Przeciwnie, wręcz nie chcą uczestniczyć w tych zajęciach. Przy czym nie ograniczają się do rezygnacji z lekcji od czasu do czasu − dzieci w ogóle nie chcą tych lekcji i często rodzice decydują się na zwolnienia całoroczne z WF-u. Można nawet mówić o pladze zwolnień z tych zajęć. Dlaczego tak się dzieje? Skąd niechęć do lekcji WF-u? Jaki wpływ na zdrowie kolejnych pokoleń może mieć rezygnacja z aktywności fizycznej? Czy szkoła jest zupełnie bez winy?

Pozostało jeszcze 96 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

wiper-pixel