Różne podstawy programowe w przypadku powtarzania przez ucznia klasy - postępowanie

Wanda Pakulniewicz
Data publikacji: 8 października 2012 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: Jak należy postąpić z uczniem obecnej klasy II szkoły ponadgimnazjalnej (stara podstawa programowa), jeżeli nie zda i będzie musiał powtarzać klasę II w roku szkolnym 2013/2014 (rocznik realizujący nową podstawę programową)? Czy musiałby zaliczać przedmioty z klasy I, które były realizowane według nowej podstawy programowej, a których on nie miał okazji zaliczyć?

Przepisy wprowadzające reformę programową nie odnoszą się do sytuacji opisanej w pytaniu, należy przez analogię zastosować rozporządzenie w sprawie warunków i trybu przyjmowania uczniów do szkół publicznych oraz przechodzenia z jednych typów szkół do innych.

Pozostało jeszcze 75% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql