Jeśli podjęto uchwałę w sprawie nadania imienia szkole, to dyrektor szkoły wykonując uchwałę, powinien dokonać aktualizacji m.in. dokumentacji szkolnej, pieczęci, tablic czy umów. Powinien również dokonać zgłoszeń aktualizacyjnych np. w zakresie nr REGON. Sprawdzamy szczegółowe zadania dyrektora w związku z nadaniem imienia szkole.
Organ prowadzący nadaje imię szkole uchwałą
Szkole można nadać imię, a także je zmienić lub uchylić nadane imię (§ 2 rozporządzenia w sprawie szczegółowej organizacji publicznych szkół i publicznych przedszkoli). Szkole nadaje (zmienia, uchyla) imię organ prowadzący szkołę na wniosek rady szkoły, a w przypadku braku rady szkoły – na wspólny wniosek rady pedagogicznej, rady rodziców i samorządu uczniowskiego. Imię szkoły stanowi element nazwy szkoły.
Przeczytaj:
Z artykułu dowiesz się m.in.:
Przeczytaj poradę na temat zasad wypełniania arkusza ocen uczniów, jak należy wpisywać w nim nazwę szkoły, w tym filii szkoły podstawowej.
Copyright © 2021 Wszelkie prawa zastrzeżone | Właściciel Portalu: Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.