Granice zakresu obowiązków pracownika, obejmujący "inne prace związane ze stanowiskiem"

Pytanie: Z przydziału czynności sprzątaczki wynika, że do jej obowiązków należy sprzątanie klas, korytarzy, toalet, a także ma obowiązek wykonywać „inne prace związane ze stanowiskiem, a zlecone przez kierownika gospodarczego lub dyrektora szkoły”. Czy zapis ten pozwala dyrektorowi na wydanie polecenia, aby sprzątaczka poszła pomóc dozorcy w sprzątaniu boiska, bo sobie nie radzi?

Pozostało jeszcze 90% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w przepisach
Największa baza narzędzi dla szkół
Baza 7000 porad prawnych dla dyrektorów szkół oraz kadrowych w oświacie
Konkretne odpowiedzi ekspertów w poradni i na czacie

Możesz zrezygnować z odnawiania subskrypcji w dowolnym momencie

Jeśli posiadasz już konto

Zaloguj się:

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql