Regulamin pracy jest bardzo ważnym dokumentem, regulującym prawa i obowiązki dyrektora oraz innych pracowników szkoły. Nie rzadko jednak zapisy regulaminu są niezgodne z prawem bo np. niewłaściwie są określone zasady wypłacania wynagrodzenia czy przewidywane są kary pieniężne za inne przewinienia niż wprost wymienione w przepisach. Tego wszystkie robić nie wolno! Co jeszcze należy wiedzieć i jak zmienić zapisy na prawidłowe? Zapraszam do lektury!
Nowy rok przyniósł za sobą zmiany w Kodeksie pracy. Poza modyfikacją zasad wystawiania świadectw pracy, o której już pisaliśmy, wprowadzono zmiany w zakresie odwoływania się od rozwiązania stosunku pracy, a także odnośnie regulaminów pracy i wynagradzania.
Copyright © Wszelkie prawa zastrzeżone
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.