Wprowadzenie w szkole niepublicznej nowego statutu - zasady, procedura postępowania

Małgorzata Celuch

Małgorzata Celuch

Wieloletni wicedyrektor zespołu szkół, autor wielu publikacji oświatowych i narzędzi pomocnych w pracy dyrektora
Data publikacji: 28 lipca 2011 r.
Poleć znajomemu
Dokument archiwalny
Pytanie: Prowadzę szkoły niepubliczne o uprawnieniach szkoły publicznej - licea i szkoły policealne. Wprowadzam nowe statuty, nie nowelizację. Mam w związku z tym pytania: w jaki sposób uchylam poprzednie statuty, czy musi być uchwała na zebraniu RP, jakich czynności muszę dokonać w  związku z wprowadzeniem nowych statutów?

Pozostało jeszcze 83 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu Oświatowego a wraz z nim:
Aktualne informacje o zmianach w prawie (24h/dobę)
Indywidualne konsultacje z ekspertami (odpowiedź w 48 h )
E-szkolenia, webinaria na żywo i bazę ponad 700 narzędzi

Sprawdź, co oferuje Portal Oświatowy »
Uzyskaj dostęp do portalu »

Jeśli posiadasz już konto - zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Nie pamiętam hasła »

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

wiper-pixel