Pytanie: Jak połączyć program rozwoju szkoły z programem rozwoju zawodowego nauczycieli?
Pytanie: Jaką dokumentację muszę prowadzić w celu odnotowywania przydzielonych nauczycielom godzin ponadwymiarowych i godzin zastępstw doraźnych?
Pytanie: Jakie powinienem podjąć działania, by jak najlepiej wypromować swoją szkołę?
Pytanie: Z dniem 01.09.2007 r. szkoła podstawowa, którą kieruję, weszła w skład zespołu szkół wspólnie z nowo powstałym gimnazjum. Szkoła podstawowa posiada patrona i nadane imię szkoły. Gimnazjum jeszcze nie. Z dniem 01.09.2008 r. rozpoczęliśmy procedurę nadania imienia gimnazjum i zespołowi szkół. Czy wszystkie placówki wchodzące w skład zespołu oraz sam zespół szkół mogą nosić to samo imię i mieć jednego patrona?
Pytanie: Chciałbym wystąpić o grany i dotacje celowe powiązane z głównymi priorytetami mojej szkoły. Priorytety i cele planuję zebrać w programie rozwoju szkoły, słyszałem bowiem, że opracowanie go, ze wskazaniem, jakie szkoła ma założenia, jakie podejmie działania – znacznie ułatwia wystąpienie i uzyskanie takich dotacji. Przygotowywałem program 2 lata temu, ale został zrealizowany jedynie częściowo. Jak poprawnie przygotować program rozwoju szkoły? Czy w przygotowanie tego programu powinienem zaangażować radę pedagogiczną, rodziców i inne osoby należące do społeczności szkolnej?
Pytanie: Ostatnio okazało się, że w mojej szkole nie ma aktu założycielskiego. Jakie w związku z tym muszę podjąć działania?
Pytanie: Czy w przypadku zespołu szkół numer NIP i REGON nadaje się każdej szkole wchodzącej w skład zespołu, czy tylko zespołowi?
Pytanie: Ile statutów, rad pedagogicznych i planów nadzoru powinno być w zespole szkół?
Pytanie: Jestem dyrektorem zespołu szkół, w którego skład wchodzi szkoła podstawowa i gimnazjum. Dotychczas posiadaliśmy Statut Zespołu Szkół i jedną radę pedagogiczną. Czy prawdą jest, że obecnie powinniśmy mieć trzy statuty – zespołu szkół, szkoły podstawowej i gimnazjum oraz dwie rady pedagogiczne – odrębne dla obu placówek wchodzących w skład zespołu? Czy oznacza to także, że muszę tworzyć np. po dwa plany nadzoru pedagogicznego: dla szkoły podstawowej i gimnazjum oddzielnie? Nadmieniam, że szkoła jest mała. Liczy 136 uczniów łącznie w obu szkołach i dwunastu nauczycieli.
Brak konsultacji
w najbliższym czasie
Brak nadchodzących wydarzeń
Zajmie ci to jedynie 2 minuty