Aktywne filtry:
Wyłącz filtry

Pomoc psychologiczno-pedagogiczna

Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole to bardzo ważny element kształcenia. Ważne jest również, żeby być na bieżąco z przepisami, które zmieniają zakres pomocy. W tym miejscu znajdziesz najważniejsze porady i artykuły dotyczące pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole. Uzyskasz odpowiedzi na pytania, jak zwalniać uczniów z orzeczeniem z zajęć, jak zorganizować pomoc psychologiczno-pedagogiczną w Twojej szkole, jak zmieniają się przepisy i na co dyrektor musi zwrócić uwagę w przypadku kształcenia ucznia z orzeczeniem.

Archiwalny Zatwierdzenie indywidualnego programu nauki

Pytanie: Kiedy powinienem wyznaczyć opiekuna ucznia szczególnie uzdolnionego? Co zawrzeć w zakresie jego obowiązków?

Archiwalny Innowacje i eksperymenty dotyczące uczniów zdolnych i szczególnie uzdolnionych

Pytanie: Chciałbym poprowadzić w swojej szkole innowacje i eksperymenty dotyczące uczniów zdolnych i szczególnie uzdolnionych. Jak dobrze przygotować taką innowację, czy są jakieś wytyczne, wzory, których powinienem się trzymać? Zaplanowałem, by innowacja obejmowała tylko kilka oddziałów, czy takie rozwiązanie jest dopuszczalne, czy powinna obejmować całą szkołę?

Archiwalny Wniosek o zezwolenie na indywidualny program nauki

Pytanie: Wychowawca jednej z klas złożył do mnie wniosek o zezwolenia na indywidualny program nauki jednego z uczniów tej klasy. Jakie jeszcze dodatkowe zezwolenia, opinie muszę uzyskać, zanim podejmę tę decyzję? Czy wychowawca jest w ogóle uprawniony do złożenia takiego wniosku?

Archiwalny Rozwijanie talentów uczniów zdolnych

Pytanie: W mojej szkole jest uczeń zdolny z dziedziny biologii. W szkole dysponujemy laboratorium, specjalistycznymi książkami, ale poza tym nie jesteśmy w stanie zapewnić optymalnych warunków do specjalistycznego rozwoju tego ucznia, a bardzo nam na tym zależy. Jakie działania mogę podjąć, bu umożliwić uczniowi rozwijanie zainteresowań?

Archiwalny Uczeń zdolny - jak go rozpoznać

Pytanie: W swojej szkole chciałbym wprowadzić jakieś dodatkowe zajęcia, koła zainteresowań dla uczniów zdolnych. Jakimi kryteriami powinienem się kierować, ustalając tematykę zajęć?

Archiwalny Wspieranie ucznia zdolnego - plan pracy

Pytanie: Jestem dyrektorem gimnazjum. Mam w swojej szkole ucznia zdolnego z biologii. Jak może wyglądać, jakie elementy powinien zawierać plan pracy z tym uczniem?

Sprawdź inne nasze serwisy

Karta Nauczyciela od A do Z Poradnik Dyrektora Szkoły Nadzór nad działalnością szkoły Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem Portal BHP Ochrona danych osobowych

Strona używa plików cookies.
Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.
wiper-pixel