Aktywne filtry:
Wyłącz filtry

Program wychowawczo-profilaktyczny

Prawidłowe prowadzenie dokumentacji szkolnej związane jest ze znajomością aktualnych przepisów prawa. Dlatego ważne jest, aby najważniejsze informacje o dokumentach znaleźć w jednym miejscu. W tej zakładce znajdziesz aktualne porady ekspertów, z których dowiesz się, jak przygotować program wychowawczo-profilaktyczny szkoły, który obowiązuje od roku szkolnego 2017/2018, jak ocenić jego efektywność i dokonać ewaluacji programu. Ułóż dobrą współpracę z nauczycielami i razem pracujcie nad programem wychowawczo-profilaktycznym Waszej szkoły.

Archiwalny Program wychowawczy w szkole niepublicznej o uprawnieniach publicznej

Pytanie: Czy w szkole niepublicznej o uprawnieniach szkoły publicznej musi być program wychowawczy jako osobny dokument? Czy nie wystarczą zapisy w statucie, np. w dziale uczniowie?

Archiwalny Program wychowawczy - Twoja odpowiedzialność

Pytanie: Kto ponosi odpowiedzialność za program wychowawczy sporządzony niepoprawnie lub nieprzynoszący efektów?

Archiwalny Realizacja i zakończenie programu poprawy efektywności wychowania

Pytanie: Jaką dokumentację powinienem opracować po zrealizowaniu programu naprawczego?

Archiwalny Akceptacja programu poprawy efektywności wychowania przez organ prowadzący i kuratorium

Pytanie: Zostałem zobowiązany do przygotowania programu poprawy efektywności wychowania. Sporządziłem już program oraz harmonogram działań. Niestety, zaplanowane zadania wymagają większych nakładów finansowych, niż posiadamy. Czy mogę wnioskować do organu prowadzącego o przydzielenie dodatkowych środków?

Archiwalny Dokumentacja związana z opracowaniem i realizowaniem programu wychowawczego

Pytanie: Pedagog szkoły nie uzupełnia na bieżąco swojego dziennika w zakresie podejmowanych czynności. Kto ponosi odpowiedzialność za poprawność i kompletność wpisów do dokumentacji?

Archiwalny Harmonogram poprawy efektywności wychowania

Pytanie: Przygotowując program poprawy efektywności wychowania, określiłem cele i zadania, które musimy osiągnąć. Nie wiem, w jaki sposób dostosować strategię postępowania do ich realizacji.

Archiwalny Monitorowanie i ewaluacja programu poprawy efektywności wychowania

Pytanie: Tworząc program naprawczy, rada pedagogiczna zaproponowała, by ewaluacji programu dokonać dopiero po zrealizowaniu wszystkich zaplanowanych zadań. Ja uważam, że oceny efektywności programu należy dokonywać na bieżąco, np. po każdym wdrożonym działaniu. Kiedy powinna być dokonana ocena skuteczności programu?

Archiwalny Zapewnienie prawa uczniów do samorządnego działania w programie wychowawczym szkoły

Pytanie: Kuratorium po kontroli mojej szkoły wydało zalecenia dotyczące programu wychowawczego. Zdaniem kuratora, opracowany program wychowawczy nie przewiduje wspierania aktywności i inicjatyw młodzieży. W jaki sposób zapewnić uczniom możliwość tworzenia własnych form aktywności, rozwijających zainteresowania, uzdolnienia i umiejętności?

Archiwalny Ustalenie treści programu wychowawczego przez dyrektora szkoły

Pytanie: Rada rodziców nie może dojść do porozumienia z radą pedagogiczną w sprawie treści programu wychowawczego szkoły. Niedługo upłynie miesiąc od rozpoczęcia roku szkolnego, a program nie jest ustalony. Czy w takiej sytuacji mogę sam ustalić treść programu?

Archiwalny Przygotowanie programu poprawy efektywności wychowania - procedura

Pytanie: W wyniku kontroli kuratorium otrzymałem polecenie przygotowania programu poprawy efektywności wychowania. Z niektórymi wnioskami się zgadzam, ale do kilku punktów mam uwagi. Czy mam prawo wnieść zastrzeżenia?

Nagrody i wyróżnienia

Sprawdź inne serwisy

Epedagogika Poradnik Dyrektora Szkoły Strefa logopedy Kwadrans dla dyrektora szkoły Zarządzanie przedszkolem kadry i finanse resql

Zajmie ci to jedynie 2 minuty