Pytanie: Jakie są narzedzia potrzebne do ewaluacji? Jak powinien wyglądać arkusz obserwacji lekcji? Czy kontrola ma byc 0-1?
Pytanie: Do którego obszaru i wymagania zaliczyć ewaluację testów diagnostycznych, egzaminów próbnych?
Pytanie: Czy zatwierdzenie rocznego planu nadzoru powinno odbywać się w drodze uchwały rady pedagogicznej?
Pytanie: Czy zostały opracowane nowe wzory arkuszy hospitacji lekcji lub zajęć, które byłyby adekwatne do wymogów nowego nadzoru pedagogicznego, czyli nastawione raczej na obserwację?
Pytanie: Jak powinien być prawidłowo skonstruowany plan i projekt ewaluacji przykładowo dla wymagania 1.1?
Pytanie: Czy nauczyciel kontraktowy może być wicedyrektorem i hospitować nauczycieli mianowanych, dyplomowanych itd.?
Pytanie: Czy do obszarów, podanych w załącznikach do najnowszego rozporządzenia o nadzorze pedagogicznym, szkoła a dokładnie nauczyciele mają wypracować wskaźniki (podobnie jak było wcześniej), czy tylko narzędzia badawcze?
Pytanie: Czy jest jeden, konkretny wzór planu nadzoru dyrektora? Co należy wziąc pod uwagę przygotowując ten plan?
Na opracowanie swojego planu nadzoru pedagogicznego masz czas tylko do 23 listopada. Do tego dnia musisz przedstawić go radzie pedagogicznej. Nowe rozporządzenie o nadzorze daje Ci bardzo dużo swobody. Jednak by dowolnie kształtować zasady przeprowadzanej ewaluacji wewnętrznej, dokumentowania nadzoru, musisz znać przepisy i przestrzegać nałożonych przez prawo zasad. Musisz znać swoje nowe obowiązki. Zobacz, na co teraz musisz zwrócić uwagę, jak wypełnić wytyczne ustawodawcy, jak zmieniły się Twoje zadania w porównaniu do poprzedniego stanu prawnego, jak opracować plan nadzoru.
Pytanie: Mam pytanie odnośnie do nadzoru pedagogicznego w specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych dla osób z upośledzeniem umysłowym (od lekkiego do pełnego). Czy jak dyrektor takiej placówki mogę zobowiązać nauczyciela wychowawcę, aby ten uczęszczał z podopiecznymi na nabożeństwa kościelne?
Zajmie ci to jedynie 2 minuty