Pytanie: Dnia 31 sierpnia 2010 r. pracownica administracji idzie na emeryturę. Chciałabym ją zatrudnić na podstawie umowy o pracę na 1/2 etatu od 1 września 2010 r. Czy jest możliwe ponowne zatrudnienie pracownika administracji, który rozwiązał stosunek pracy i przeszedł na emeryturę, bez ogłaszania konkursu?
Pytanie: Główna księgowa po urlopie macierzyńskim chce powrócić do pracy, ale w obniżonym wymiarze do ½ etatu. Chcę zatrudnić na stałe księgową, która zastępowała naszą księgową w czasie urlopu macierzyńskiego. Czy muszę ogłosić nabór na to stanowisko?
Pytanie: W sekretariacie zespołu szkół (w sumie ponad 500 uczniów) zatrudniona jest jedna osoba, jako sekretarz szkoły podstawowej oraz referent obsługujący gimnazjum. Czy można zatrudnić drugiego sekretarza szkoły?
Pytanie: Zawarliśmy drugą umowę o pracę z pracownikiem administracji na czas określony od lutego 2009 r. na 3 lata. Czy ta umowa w związku z ustawą antykryzysową będzie umową na czas nieokreślony? Czy następna umowa zawarta z tym samym pracownikiem będzie umową na czas określony czy nieokreślony?
Pytanie: Z powodu braków kadrowych (1/2 etatu szatniarki) zamierzam pracownikom kuchni zatrudnionym w pełnym wymiarze dodać po 1/4 etatu szatniarki. Godziny pracy na obu stanowiskach nie będą się pokrywać. Czy są przepisy, które zabraniają zatrudnienia swojego pracownika na więcej niż jednym etacie w tej samej szkole?
Pytanie: Jakie uprawnienia pracownicze posiada pracownik szkoły z orzeczeniem o niepełnosprawności?
Pytanie: Czy w celu zatrudnienia referenta ds. administracji w gimnazjum musi być rozpisany konkurs?
Zajmie ci to jedynie 2 minuty